WP_Post Object ( [ID] => 2182 [post_author] => 2 [post_date] => 2021-02-15 18:17:52 [post_date_gmt] => 2021-02-15 18:17:52 [post_content] => פוסט אורח באדיבות היידה! - חברה לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי אתם מקימים אתר חדש בשעה טובה וזו בהחלט השקעה חשובה וחכמה. אבל הקמה של אתר לא מספיקה, אנחנו צריכים לדאוג שהאתר שלנו ימשוך את הלקוחות הנכונים. אתם צריכים שהגולשים ימצאו את האתר החדש שלכם כאשר יבצעו חיפושים רלוונטיים בגוגל, אחרת יש לכם אתר יפה וחדש שאף אחד לא מודע לקיומו. תנועת גולשים אורגנית מחיפושים בגוגל מהווה מעל שליש מכלל התנועה לאתרים מסחריים, יותר מהתנועה של קידום ממומן ומדיה חברתית גם יחד. לכן יש כמה דברים בסיסיים שאתם צריכים להקפיד עליהם כשבונים אתר חדש בהקשר לתהליך SEO יעיל שמביא תוצאות. SEO הוא המונח המקצועי והלועזי לעבודת קידום אתרים בגוגל – מכלול תהליכים ופעולות טכניות באתר שלכם ומחוצה לו המיועדים לגרום לכך שגולשים ימצאו את האתר שלכם כאשר יבצעו חיפושים הרלוונטיים לתחום הפעילות שלכם.

אם אתם עוברים מאתר ישן לחדש – הקפידו לבצע הפניות

אם האתר החדש שלכם הוא מעבר מאתר קודם וישן יותר, אתר שכבר נמצא באינדקס של גוגל ואולי אפילו מקודם בגוגל באופן כזה או אחר וקיבל קישורים מדומיינים אחרים ברשת בעבר, חשוב מאוד שתנצלו זאת ותעבירו את הכוח מהדומיין הישן גם לאתר החדש. אם האתר החדש נמצא תחת דומיין חדש ושונה מהאתר הישן, יש לבצע הפניות (נקרא גם הפניות 301 – Redirect) מדפים באתר הישן לדפים הרלוונטיים באתר החדש – הפניות גם עבור גולשים המגיעים לאתר הקודם וגם עבור גוגל שיבין שהיגרתם לדומיין אחר. לחלופין, אם מדובר על אתר חדש באותו דומיין, נסו עד כמה שניתן לשמור את כתובות הדפים הרלוונטיות לתכנים המתאימים.

בניית תכני האתר לפי מחקר מילות מפתח והיררכיית אתר חכמה

מרכיב מהותי בקידום אורגני בגוגל הוא עדיין מחקר מילות מפתח מעמיק ואיכותי, כאשר זה משפיע גם על מבנה האתר החדש שאתם מקימים. חשוב לבנות את היררכיית האתר גם לפי מחקר מילות מפתח יסודי וליצור היררכייה התואמת לביטויים המרכזיים והחשובים ביותר שאתם רוצים לקדם. זה מתבטא גם במבנה הטכני של האתר (כתובות, כותרות, תגיות מטא וכן הלאה) אבל גם בדגשים שתשימו על מרכיבי התוכן באתר – שצריכים להיות איכותיים ובעלי ערך אבל גם מותאמים לאסטרטגיית ביטויי המפתח וקידום האתר. לכן גם הסוגיה של כתיבת תוכן שיווקי צריכה להילקח בחשבון וחשוב ליצור תוכן בדפי הנחיתה השונים – שמצד אחד יעזור לקדם את האתר בביטויים הרלוונטיים ומצד שני ייכתב בצורה שיווקית ומניעה לפעולה. בכלל, תוכן מעולה הוא קריטי להצלחה במרחב האינטרנטי וגם בהקשר לקידום אורגני בגוגל, אז צרו תוכן מעולה, בעל ערך ואשר מקדם אינטראקציות עם הגולשים.  

דומיין חדש – פתחו חשבון Search Console חדש

ניטור ובקרה אחר ביצועי האתר שלכם הם קריטיים להצלחה וליצירת נוכחות דיגיטלית מנצחת. לכן לצד הטמעת המערכת של גוגל אנליטיקס באתר החדש שלכם, לצד מערכות ניטור וניתוח אחרות אם תרצו בכך, חשוב להקפיד לפתוח חשבון Search Console חדש לאתר בדומיין החדש. זהו כלי של גוגל המאפשר קבלת מגוון נתונים חשובים לגבי ביצועי האתר ואיך מנוע החיפוש של גוגל "רואה" ומזהה את האתר. זה יאפשר לכם לזהות כשלים או תקלות שונות בתהליך האינדוקס של גוגל ולבצע התאמות ותיקונים בהתאם. פעולה חשובה נוספת באותו הקשר היא למשל לוודא שכל הכפתורים, הקישורים והטקסטים באתר נגישים וקריאים עבור מנועי החיפוש.  

יצירת אזורי תוכן בדפי הנחיתה המרכזיים באתר

דפי הנחיתה המרכזיים באתר שלכם הם הדפים החשובים שאליהם יגיעו רוב הגולשים, כך שהם חייבים להיות דפים יעילים, מושכים ועם מידע ברור ואיכותי, דפים שיעודדו ביצוע פעולה מצד הגולש – למשל השארת פרטים, ביצוע שיחת טלפון לפרטים, רכישה וכן הלאה. חלק חשוב בכך הוא ליצור אזורי תוכן בדפי הנחיתה האלו. הכוונה היא חלוקה למקטעי תוכן קצרים וברורים, תוספת של תמונות וסרטונים, קטעי הנעה לפעולה וכיוצא באלו כדי ליצור דף נחיתה מנצח.  

התקנת והגדרת תוספי קידום מעולים

קידום אתרים אורגני הוא תחום רחב ומורכב, אשר כולל המון תהליכים ופעולות שצריך לבצע ולשים אליהם לב. לכן כלים טכנולוגיים המסייעים בכל האופרציה הזו לא רק מקלים על החיים ועל העבודה אלא ממש מאפשרים לייצר תוצאות טובות יותר ולהתרכז בהיבטים אחרים של צמיחת האתר והעסק שלכם, מכתיבת תוכן שיווקי מעולה ועד היבטים עסקיים אחרים. לכן הקפידו להתקין ולהגדיר תוספי קידום מעולים וחזקים, כלים רבי עוצמה המשפרים את ה-SEO שלכם.  היעזרו בנתוני האתר המופיעים ב- search console ובגוגל אנליטיקס כדי לשמור על כוחם של הדפים החשובים באתר. אם אתם עובדים עם אתרי וורדפרס מומלץ לעבוד עם תוספים ייעודיים כמו תוסף קידום האתרים Yoast, W3 Total Cache, All in one SEO pack וכן הלאה. https://www.youtube.com/watch?v=eCuDyLqbfDM&feature=youtu.be&ab_channel=AnidorHakak   לסיכום: בניית אתר מחייבת אתכם גם לקחת בחשבון את הקידום שלו (SEO). יש לא מעט פעולות שתוכלו לעשות בעצמכם ולהיעזר בכלים שונים שיקלו על התהליך. אנו ממליצים שאת התהליך ילווה מקדם אתרים שיוכל לוודא שכל הסוגיות נלקחות בחשבון ומיקומי האתר נשמרים. [post_title] => 5 דברים שצריך להקפיד עליהם כשבונים אתר חדש ל-SEO יעיל [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => open [post_password] => [post_name] => 5-%d7%93%d7%91%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%a6%d7%a8%d7%99%d7%9a-%d7%9c%d7%94%d7%a7%d7%a4%d7%99%d7%93-%d7%a2%d7%9c%d7%99%d7%94%d7%9d-%d7%9b%d7%a9%d7%91%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%90%d7%aa%d7%a8-%d7%97 [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2021-02-15 18:19:06 [post_modified_gmt] => 2021-02-15 18:19:06 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => https://www.eoi.co.il/?p=2182 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw )

5 דברים שצריך להקפיד עליהם כשבונים אתר חדש ל-SEO יעיל

פוסט אורח באדיבות היידה! – חברה לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי

אתם מקימים אתר חדש בשעה טובה וזו בהחלט השקעה חשובה וחכמה. אבל הקמה של אתר לא מספיקה, אנחנו צריכים לדאוג שהאתר שלנו ימשוך את הלקוחות הנכונים. אתם צריכים שהגולשים ימצאו את האתר החדש שלכם כאשר יבצעו חיפושים רלוונטיים בגוגל, אחרת יש לכם אתר יפה וחדש שאף אחד לא מודע לקיומו. תנועת גולשים אורגנית מחיפושים בגוגל מהווה מעל שליש מכלל התנועה לאתרים מסחריים, יותר מהתנועה של קידום ממומן ומדיה חברתית גם יחד. לכן יש כמה דברים בסיסיים שאתם צריכים להקפיד עליהם כשבונים אתר חדש בהקשר לתהליך SEO יעיל שמביא תוצאות.

SEO הוא המונח המקצועי והלועזי לעבודת קידום אתרים בגוגל – מכלול תהליכים ופעולות טכניות באתר שלכם ומחוצה לו המיועדים לגרום לכך שגולשים ימצאו את האתר שלכם כאשר יבצעו חיפושים הרלוונטיים לתחום הפעילות שלכם.

אם אתם עוברים מאתר ישן לחדש – הקפידו לבצע הפניות

אם האתר החדש שלכם הוא מעבר מאתר קודם וישן יותר, אתר שכבר נמצא באינדקס של גוגל ואולי אפילו מקודם בגוגל באופן כזה או אחר וקיבל קישורים מדומיינים אחרים ברשת בעבר, חשוב מאוד שתנצלו זאת ותעבירו את הכוח מהדומיין הישן גם לאתר החדש. אם האתר החדש נמצא תחת דומיין חדש ושונה מהאתר הישן, יש לבצע הפניות (נקרא גם הפניות 301 – Redirect) מדפים באתר הישן לדפים הרלוונטיים באתר החדש – הפניות גם עבור גולשים המגיעים לאתר הקודם וגם עבור גוגל שיבין שהיגרתם לדומיין אחר. לחלופין, אם מדובר על אתר חדש באותו דומיין, נסו עד כמה שניתן לשמור את כתובות הדפים הרלוונטיות לתכנים המתאימים.

בניית תכני האתר לפי מחקר מילות מפתח והיררכיית אתר חכמה

מרכיב מהותי בקידום אורגני בגוגל הוא עדיין מחקר מילות מפתח מעמיק ואיכותי, כאשר זה משפיע גם על מבנה האתר החדש שאתם מקימים. חשוב לבנות את היררכיית האתר גם לפי מחקר מילות מפתח יסודי וליצור היררכייה התואמת לביטויים המרכזיים והחשובים ביותר שאתם רוצים לקדם. זה מתבטא גם במבנה הטכני של האתר (כתובות, כותרות, תגיות מטא וכן הלאה) אבל גם בדגשים שתשימו על מרכיבי התוכן באתר – שצריכים להיות איכותיים ובעלי ערך אבל גם מותאמים לאסטרטגיית ביטויי המפתח וקידום האתר. לכן גם הסוגיה של כתיבת תוכן שיווקי צריכה להילקח בחשבון וחשוב ליצור תוכן בדפי הנחיתה השונים – שמצד אחד יעזור לקדם את האתר בביטויים הרלוונטיים ומצד שני ייכתב בצורה שיווקית ומניעה לפעולה.

בכלל, תוכן מעולה הוא קריטי להצלחה במרחב האינטרנטי וגם בהקשר לקידום אורגני בגוגל, אז צרו תוכן מעולה, בעל ערך ואשר מקדם אינטראקציות עם הגולשים.

 

דומיין חדש – פתחו חשבון Search Console חדש

ניטור ובקרה אחר ביצועי האתר שלכם הם קריטיים להצלחה וליצירת נוכחות דיגיטלית מנצחת. לכן לצד הטמעת המערכת של גוגל אנליטיקס באתר החדש שלכם, לצד מערכות ניטור וניתוח אחרות אם תרצו בכך, חשוב להקפיד לפתוח חשבון Search Console חדש לאתר בדומיין החדש. זהו כלי של גוגל המאפשר קבלת מגוון נתונים חשובים לגבי ביצועי האתר ואיך מנוע החיפוש של גוגל "רואה" ומזהה את האתר. זה יאפשר לכם לזהות כשלים או תקלות שונות בתהליך האינדוקס של גוגל ולבצע התאמות ותיקונים בהתאם.

פעולה חשובה נוספת באותו הקשר היא למשל לוודא שכל הכפתורים, הקישורים והטקסטים באתר נגישים וקריאים עבור מנועי החיפוש.

 

יצירת אזורי תוכן בדפי הנחיתה המרכזיים באתר

דפי הנחיתה המרכזיים באתר שלכם הם הדפים החשובים שאליהם יגיעו רוב הגולשים, כך שהם חייבים להיות דפים יעילים, מושכים ועם מידע ברור ואיכותי, דפים שיעודדו ביצוע פעולה מצד הגולש – למשל השארת פרטים, ביצוע שיחת טלפון לפרטים, רכישה וכן הלאה. חלק חשוב בכך הוא ליצור אזורי תוכן בדפי הנחיתה האלו. הכוונה היא חלוקה למקטעי תוכן קצרים וברורים, תוספת של תמונות וסרטונים, קטעי הנעה לפעולה וכיוצא באלו כדי ליצור דף נחיתה מנצח.

 

התקנת והגדרת תוספי קידום מעולים

קידום אתרים אורגני הוא תחום רחב ומורכב, אשר כולל המון תהליכים ופעולות שצריך לבצע ולשים אליהם לב. לכן כלים טכנולוגיים המסייעים בכל האופרציה הזו לא רק מקלים על החיים ועל העבודה אלא ממש מאפשרים לייצר תוצאות טובות יותר ולהתרכז בהיבטים אחרים של צמיחת האתר והעסק שלכם, מכתיבת תוכן שיווקי מעולה ועד היבטים עסקיים אחרים. לכן הקפידו להתקין ולהגדיר תוספי קידום מעולים וחזקים, כלים רבי עוצמה המשפרים את ה-SEO שלכם.  היעזרו בנתוני האתר המופיעים ב- search console ובגוגל אנליטיקס כדי לשמור על כוחם של הדפים החשובים באתר.

אם אתם עובדים עם אתרי וורדפרס מומלץ לעבוד עם תוספים ייעודיים כמו תוסף קידום האתרים Yoast, W3 Total Cache, All in one SEO pack וכן הלאה.

 

לסיכום: בניית אתר מחייבת אתכם גם לקחת בחשבון את הקידום שלו (SEO). יש לא מעט פעולות שתוכלו לעשות בעצמכם ולהיעזר בכלים שונים שיקלו על התהליך. אנו ממליצים שאת התהליך ילווה מקדם אתרים שיוכל לוודא שכל הסוגיות נלקחות בחשבון ומיקומי האתר נשמרים.


אודות מחבר המאמר

איתמר אורן ישראלי, הוא מרצה להקמה ותפעול של אתרי מסחר אלקטרוני, ומנכ״ל EOI - Web Like This! משנת 2006.


תפריט נגישות