WP_Post Object ( [ID] => 610 [post_author] => 2 [post_date] => 2012-11-21 08:03:38 [post_date_gmt] => 2012-11-21 08:03:38 [post_content] => החיים בישראל מציבים אתגרים לא פשוטים מבחינת התחזוקה של אתרי אינטרנט ואפליקציות רשת. נסיונות חוזרים ונשנים לפגיעה באתר, פריצה, ושיבוש נעשים מדי יום ע"י קבוצות של האקרים אנטי ישראליים ממקומות שונים בעולם. בנוסף, אתרים בפרופיל גבוה משמשים מטרה לקבוצות פריצה מסחריות השותלות קודים זדוניים באתר, ומפנות את הגולש לאתרים אחרים. קיים מודל עסקי של ממש עבור האקרים מסחריים, והם מרוויחים יפה מכל פריצה לאתר, מה שמשמר ומתדלק את האינטרס שלהם להמשיך ולפרוץ. כשניגשים לאבטחת אתרים, יש מספר כללים שצריך לזכור: אפשר למגן אתר עד השיניים, אבל אי אפשר למנוע פריצה ב 100%. גם לפנטגון פרצו כבר. מטרת ההגנה על האתר היא למצא נקודת איזון בין מידת ההשקעה של ההאקר בפריצת ההגנות, לרווח שהוא עשוי להניב מהפריצה. כשנביא את ההאקר למצב שלא משתלם לו כלכלית לפרוץ את האתר, אז האתר מוגן דיו. רוב הפריצות לאתרים בישראל הן פריצות מסוג השחתה (Defacement) של אתרים קטנים וחסרי תקציב משמעותי לאבטחה. פריצות מסוג זה אינן בעלות מימד עסקי, אלא אידאולוגי, והטיפול בהן צריך להיות שונה. אנו ב EOI, מאבטחים באופן שוטף עשרות אתרים ישראליים בהצלחה, וכן מספר אתרים בינלאומיים בפרופיל גבוה. נשמח לעמוד לשירותכם עם טיפים מקצועיים, ייעוץ, נקיון ואבטחה. צרו קשר [post_title] => הגנה ואבטחת אתרים [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => open [post_password] => [post_name] => %d7%94%d7%92%d7%a0%d7%94-%d7%95%d7%90%d7%91%d7%98%d7%97%d7%aa-%d7%90%d7%aa%d7%a8%d7%99%d7%9d [to_ping] => [pinged] => https://www.eoi.co.il/contacts/ [post_modified] => 2023-01-17 13:25:19 [post_modified_gmt] => 2023-01-17 13:25:19 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => https://www.eoi.co.il/?p=610 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw )

הגנה ואבטחת אתרים

החיים בישראל מציבים אתגרים לא פשוטים מבחינת התחזוקה של אתרי אינטרנט ואפליקציות רשת. נסיונות חוזרים ונשנים לפגיעה באתר, פריצה, ושיבוש נעשים מדי יום ע"י קבוצות של האקרים אנטי ישראליים ממקומות שונים בעולם.

בנוסף, אתרים בפרופיל גבוה משמשים מטרה לקבוצות פריצה מסחריות השותלות קודים זדוניים באתר, ומפנות את הגולש לאתרים אחרים.

קיים מודל עסקי של ממש עבור האקרים מסחריים, והם מרוויחים יפה מכל פריצה לאתר, מה שמשמר ומתדלק את האינטרס שלהם להמשיך ולפרוץ.

כשניגשים לאבטחת אתרים, יש מספר כללים שצריך לזכור:

אפשר למגן אתר עד השיניים, אבל אי אפשר למנוע פריצה ב 100%. גם לפנטגון פרצו כבר.

מטרת ההגנה על האתר היא למצא נקודת איזון בין מידת ההשקעה של ההאקר בפריצת ההגנות, לרווח שהוא עשוי להניב מהפריצה. כשנביא את ההאקר למצב שלא משתלם לו כלכלית לפרוץ את האתר, אז האתר מוגן דיו.

רוב הפריצות לאתרים בישראל הן פריצות מסוג השחתה (Defacement) של אתרים קטנים וחסרי תקציב משמעותי לאבטחה. פריצות מסוג זה אינן בעלות מימד עסקי, אלא אידאולוגי, והטיפול בהן צריך להיות שונה.

אנו ב EOI, מאבטחים באופן שוטף עשרות אתרים ישראליים בהצלחה, וכן מספר אתרים בינלאומיים בפרופיל גבוה.

נשמח לעמוד לשירותכם עם טיפים מקצועיים, ייעוץ, נקיון ואבטחה.

צרו קשר


אודות מחבר המאמר

איתמר אורן ישראלי, הוא מרצה להקמה ותפעול של אתרי מסחר אלקטרוני, ומנכ״ל EOI - Web Like This! משנת 2006.


תפריט נגישות